M5 e39 piasty przód

1998-2003 | silnik: S62B50
David ///M
Posty: 14
Rejestracja: pt lis 21, 2014 07:14
Auto: BMW

M5 e39 piasty przód

Post autor: David ///M » pt lis 21, 2014 07:20

Hej hej
Jestem w trakcie wymiany przednich hamulców w e39 540i, wybór na montaż hebli z M5.
Kupiłem nowe tarcze, klocki i zaciski do regeneracji.
Pozostała kwestia piast przednich.

Które piasty jesteście w stanie polecić?
Kompletne używane nie oryginalne czy może ori i wymienić w nich łożyska?

Pozdrawiam

Skrzeku
Posty: 314
Rejestracja: pt sty 24, 2014 19:57
Auto: E36 M3 3.0

Re: M5 e39 piasty przód

Post autor: Skrzeku » pt lis 21, 2014 09:52

Ja bym wymienil same lozyska :)

David ///M
Posty: 14
Rejestracja: pt lis 21, 2014 07:14
Auto: BMW

Re: M5 e39 piasty przód

Post autor: David ///M » sob lis 22, 2014 23:22

http://allegro.pl/piasta-kola-lozysko-n ... 32755.html" onclick="window.open(this.href);return false;

Warte uwagi czy nie ma sensu?

Skrzeku
Posty: 314
Rejestracja: pt sty 24, 2014 19:57
Auto: E36 M3 3.0

Re: M5 e39 piasty przód

Post autor: Skrzeku » ndz lis 23, 2014 00:26

Ja osobiscie nigdy bym nie założył takiego czegoś. jak coś to już szuakć z renomowanych firm

David ///M
Posty: 14
Rejestracja: pt lis 21, 2014 07:14
Auto: BMW

Re: M5 e39 piasty przód

Post autor: David ///M » ndz lis 23, 2014 05:15

Poszukam używanych i wymienię łożyska.

Awatar użytkownika
Mickey
Posty: 319
Rejestracja: sob lis 21, 2009 17:33
Auto: M5 E39 LCI '01
Lokalizacja: Puławy

Re: M5 e39 piasty przód

Post autor: Mickey » ndz lis 23, 2014 08:22

Jak kupisz w dobrym stanie nie ma sensu zmieniać samych łożysk tylko zakładaj i śmigaj ;) , one są troszkę mocniejsze niż w zwykłej E39.

David ///M
Posty: 14
Rejestracja: pt lis 21, 2014 07:14
Auto: BMW

Re: M5 e39 piasty przód

Post autor: David ///M » ndz lis 23, 2014 12:33

Na dobrą sprawę mogę założyć do seryjnych piast, ale jak się bawić to się bawić :)

Konrad95x
Posty: 567
Rejestracja: wt sie 25, 2009 21:28
Auto: M5
Lokalizacja: Wawa
Kontakt:

Re: M5 e39 piasty przód

Post autor: Konrad95x » ndz lis 23, 2014 12:53

Mam nadzieję, że tutaj wszyscy jak skrzeku ironizują :)

- Od kiedy w E39 można wymienić łożyska w Piaście? (bieżnia wewn.jest integralnym elementem piasty)
- Od kiedy zakłada się używane łożyska?

W nieważne jak dobrym zadeklarowanym stanie łożysko nie jest ,zwykle pod dłuższych odleżynach łożysko się do niczego nie nadaje,i oględziny organoleptyczne niewiele to zmieniają.Dobre i ciche łożysko w ręku zaczyna sprawiać problemy po założeniu. W wielu przypadkach technologicznych zdemontowanie łożyska nie zezwala na jego ponowne zamontowanie.
Co do NTY (link do aukcji) nie są to złe łożyska,pomimo,że jedna z najtańszych. Oczywiście produkcja jest azjatycka ale stosunek ceny do jakości ponad przeciętny... (mam tutaj na myśli ilość reklamacji do całościowej sprzedaży). Wypowiadam się gdyż jestem również dystrybutorem NTY. Jendnakże, gość z aukcji przesadził z ceną...Takie łożysko kosztuje 202,46zł brutto w DETALU.

W każdym bądź razie kupując używane wiele nie ryzykujesz...wymiana piasty na podnośniku po niewiele ponad godzina roboty...
Konrad
http://www.ktd.eu" onclick="window.open(this.href);return false;

David ///M
Posty: 14
Rejestracja: pt lis 21, 2014 07:14
Auto: BMW

Re: M5 e39 piasty przód

Post autor: David ///M » ndz lis 23, 2014 14:48

Tylne piasty można rozebrać o ile mnie pamięć nie myli.
Przodu faktycznie nie rozbebeszysz.
Fag jest w cenie bodajże 450 do 500 za sztukę.
Poczekamy zobaczymy

Przemooo
Posty: 445
Rejestracja: pn lis 12, 2012 22:50
Lokalizacja: GST

Re: M5 e39 piasty przód

Post autor: Przemooo » wt lis 25, 2014 05:39

Ostatnio zmieniałem na FAG/Ruville, cena jak wyżej kolega podał, choć z dostępnością to różnie...

ODPOWIEDZ